utorok 26. januára 2010

Odchádzam...

Nepoviem Ti kde som,
poviem len - hladaj ma.. Najdi ma srdcom, laskou, ktoru citis - len nou ma ozaj najdes.

Odchadzam..

Moje telo sa striedalo s dusou - dusa bola na dlhej ceste a telo tu a
potom naopak.
No tym dnom je uz koniec, teraz odideme obaja spolu - dusa i telo. Budem ich potrebovat.
Odideme na daleku cestu kam nas nikto nesmie nasledovat. Nikomu nepoviem kedy sa vratime - ved sa mozno ani nevratime..
Do kufra zbalime iba svoje spomienky, na prahu nechame nadeje a za sebou cely zivot.
Vsetko je uz prec..
No mne to nie je luto, hlavu mam vztycenu a smelo kracam v ustrety novemu zivotu.

A tak kracame - dusa a telo. Divna dvojica.
Stretavame cestou podivneho kupca - nuti ma predat mu moje spomienky.
No ja sa ich nevzdam, hoc sam Lucifer by sa ich bal, su moje.. Su temne,no su vsetko co mam..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára